Založ si blog

Archív: jún, 2017

Neobyčajne obyčajný život v Rusku – 6. časť

Takže dnes by som sa Vám pokúsil napísať niečo o tom, čo ma v Rusku zaujalo, prekvapilo, možno až šokovalo. Vyberiem niekoľko situácii alebo príkladov z tej pozitívnej roviny a niekoľko z negatívnej. Tu musím podotknúť, že sa jedná o moje subjektívne pocity a v žiadnom prípade si nedovolím tvrdiť, že všetko čo tu popíšem sa automaticky vzťahuje na celé Rusko alebo […]

Pokračovanie článku

Neobyčajne obyčajný život v Rusku – 5. časť

Pokračovanie… Takže ako som vám sľúbil v minulom blogu, dnes budeme pokračovať na tému ruského zdravotníctva. Funguje to približne asi tak, ako na Slovensku. Po vybavení všetkých formalít s povolením na pobyt som si mohol vybrať zdravotnú poisťovňu, ktorá mi bude v prípade úrazu alebo ochorenia preplácať zdravotnú starostlivosť. A keďže som tu plánoval žiť a […]

Pokračovanie článku

Neobyčajne obyčajný život v Rusku – 4. časť

Pokračovanie… V tomto období sa situácia trochu ustálila a môj život sa dostal ako tak do normálu. Stabilná práca, peňazí samozrejme nikdy nebýva dosť, ale ani tu som sa nejako zvlášť nemohol sťažovať. Ako som spomenul v predchádzajúcom blogu, očakávali sme prírastok do rodiny, a s tým boli samozrejme spojené návštevy rôznych zdravotníckych zariadení, […]

Pokračovanie článku

Neobyčajne obyčajný život v Rusku – 3. časť

Pokračovanie… Keďže sa mi podarilo nájsť si nové miesto, v reštaurácii som dal výpoveď aby som si v kľude mohol ešte povybavovať nejaké veci spojené s novou prácou. Bolo potrebné absolvovať lekársku prehliadku, a pretože v tejto firme ma plánovali zamestnať legálne so všetkými náležitosťami, musel som si ešte zaobstarať pracovnú knižku. Mimochodom.. pracovná […]

Pokračovanie článku

Neobyčajne obyčajný život v Rusku – 2. časť

Pokračovanie… Takže po počiatočných neúspechoch nájsť si prácu, ktorú som bol schopný a ochotný robiť naplno, prišlo mierne rozčarovanie a návrat do reality. Ako som napísal v predošlom blogu, práce v Rusku je neúrekom, ale mňa niečo také ako práca v sklade, vykladanie kamiónov a zamestnania tomu podobné vôbec nelákali. No pochopil som, že teraz už bude treba […]

Pokračovanie článku

Neobyčajne obyčajný život v Rusku

Vo svojom blogu by som sa chcel pokúsiť priblížiť vám život v Rusku. Ale pekne po poriadku. Ešte pred niekoľkými rokmi som žil v meste na strednom Slovensku. Viedol som obyčajný život ako mnohí z vás. Mal som prácu v jednej nadnárodnej firme za relatívne dobrú plácu, hypotéku na krku, platil som šeky, chodil na nákupy a keď bol nejaký voľný čas, trávil som ho s […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 60612x
Priemerná čítanosť článkov: 6735x

Autor blogu

Kategórie